2008年9月6日

甚么东东??

一个朋友在刚刚突然要我回答一些很怪的问题
不对,应该说,它的回答方式很奇怪..
用我mp3 player 里的歌曲来回答答案.
搞了大半天我才明白他要干嘛..
朋友,以后用简单容易的"言语"来和我沟通,
不然以我这种资质.
你想用你那"高深莫测"的语言来和我讲话..
我只有一句话要说..
你等着被我气死吧!!
我想这个世界上已有一个人快被我
气得'吐血身亡"
哈哈~
巧克力,对不起了..

1.What would best describe your personality?
千里之外-费玉清,周杰伦

2.What do you like in a guy/girl?
牡丹江-南拳妈妈

3.How do you feel today?
初恋粉色系-南拳妈妈

4.What is your life's purpose?
甜蜜约定-183club

5.What is your motto?
海盗-蔡依林

6.What do your friends think of you?
volar-侧田

7.What do you think of your parents?
superwomen-曹格

8.What do you think about very often?
我是一只小小鸟-赵传

9.What do you think of your best friend?
不得不爱- 潘玮柏,玄子

10.What do you think of your crush?
forever love-王力宏

11.What is your life story?
舞娘-蔡依林

12.What do you want to be when you grow up?
刻不容缓-李克勤,容祖儿

13.What do you think when you see your crush?
天下无双-张靓颖

14.What do your parents think of you?
触电-S.H.E

15.What do strangers think of you?
放手一搏-5566

16.What will they play at your funeral?
吴克群-吴克群

17.What will you dance to at your wedding?
scandal-吴建豪,安玄一

18.What is your hobby/interest?
靠岸-林宇中

19.What do you think of your friends?
孤单北半球-林依晨

20.What song do you listen to when you are sad?
星光-SHE

21.What song do you air guitar to?
黑白配-范玮琪

22.What should be your signature karaoke song?
劲歌金曲-古巨基

23.What is your greatest desire?
睫毛弯弯-王心凌

24.What does next year have in store for you?
做你的男人-张信哲

25.What's your outlook on life?
honey-王心凌

26.How will you die?
tokyodrift-(不懂歌手名字)

27.Do people secretly lust after you?.
决战二世祖-侧田

28.The best advice you will ever get?
暧昧-杨丞林

29.What will I be doing for the next 3 months?
月光-王心凌

30.What do you think of the person who tagged you?
先知-关智斌

31.What will your future mother-in-law be like?
不可思议-金莎

32.What is the favourite song of the doctor who will help deliver your baby?
曹操-林俊杰

33.If you wrote a book, what would it be about?
一个像夏天一个像秋天-范玮琪

34.What sort of world ruler would you be?
巴不得-泳儿

35.Will you ever get a dog or cat?
127days-安玄一

36.What would you say at your Oscar/Nobel prize acceptance speech?
爱哭鬼-江美琪

37.What is your superpower?
明天见-王心凌

38.Why are you attracted to enigmatic brooders?
翅膀-王心凌

2 則留言:

志良 提到...

为什么不给huraian叻?
给的话比较有意思
比较好笑咯。。。。。。

杨盈 提到...

That My Goal ~
我昨天不够时间,电脑要关机了..
不过今天我也不会补回..^^
因为懒惰,还有就是要读书,
有人说这次国语和以前的不一样,
会较难,所以我今天是预备当个乖乖女的了..